GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Saturday, October 29, 2011

SALAM DARI MEKAH..........

AsSalam,

Semalam semasa menonton perlawanan bolasepak piala M'sia, saya menerima sms dari mekah iaitu dari kawan kita Sdr Mariani Duaji, sms beliau  berbunyi.........

                  "Salam, I dah buat umrah hanya menunggu hari wukuf tk lama lagi
                    cuaca panas kering, salam pd kawan2   -     Mariani  "

Begitulah bunyi message yg disampaikan kpd saya, oleh itu sama2lah kita doakan kesejahteraan beliau dan suami semuga dipermudahkan segala2nya disana agar dapat haji yg mabrur dan kedua2 mereka selamat kembali ketanah air hendaknya.

Sekian.


SSAK

2 comments:

  1. Kalau baleh sms dio SSAK, sampaikan salam ese utk mereka beduo.. I dah masukan link "Berita Dari Tanah Suci" kek blog kito.

    Sapo2 yg berminat nak tau coghito ttg update daghi sanun klik yolah..

    Jokiden

    ReplyDelete
  2. AsSalam,

    Tkasih Jokiden, sei dah pun klik dan sungguh teruja melihat suasana di Mekah, sebahagian tempat2 tu membuatkan saya teringat akan nostalgia semasa saya kesana...tapi jauh perubahannya dr semasa saya kesana dulu, skang nmpk lg selesa dan ceria. Alhamdullilah.

    SSAK

    ReplyDelete