GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Tuesday, December 6, 2011

REUNION DI RUMAH TAHIR

Oleh Jokiden:

Rakan-rakan yang dikasihi

Saya dan SSAK diarahkan (wakilkan) oleh kawan kita Sdr Mohd Tahir Kassim untuk menjemput semua rakan-rakan hadir ke majlis meraikan perkahwinan anaknda dia pada 10/12/11 hari Sabtu yang akan datang.

Majlis diadakan di Dataran Sek Men Keb Sri Andalas Klang dari jam 11 pagi hingga 3 petang. Mari kita beramai-ramai memeriahkan majlis beliau dan kita anggap pada hari tersebut kita adakan mini reunion kita sama seperti kita menghadiri majlis perkahwinan anak Tn Hj Salim dulu.

Tahir telah menghubungi saya minta tolong jemputkan kawan-kawan dan saya dengan SSAK telah menghantar SMS yang sama je ayatnya. 

Sebenarnya Tahir telah menjemput kita sejak lama dahulu, cuma kini sekadar mengingatkan sahaja dan Insyaallah saya serta keluarga akan hadir. Jika boleh waktu kehadiran kita di sana ialah antara jam 12.45 hingga 1.30 ptg. Hanya dengan cara itu kita dapat berjumpa sesama kita. Nanti kita cerita lagi.

Lagi satu bulan Disember ni ramai rakan-rakan yang akan meraikan Hari Jadi, eloklah bawa kek bosa-bosa hadiahkan kek Tahir.. hahaha..

Thanks pada NSR yang tulis pasal iCT...
                  

2 comments:

  1. AsSalam,

    InsyaAllah saya akan hadir dan cuba sampai pd masa yg sama, semuga kita dpt bertemu lg walaupun hanya sekejap waktu saja.

    Selamat berjumpa lsgi.

    SSAK

    ReplyDelete
  2. Hah dah ado yg call tanyo dewan sokolah menongah ko atau sek ghondah..maklumlah sokolah ghondah pun dewan ea bosa2.. SSAK jomput sekolah monongah, dlm blog sokolah ghondah..ese call Tahir..kompem!!!!!!!! buek kek Dataran Sek Monongah Kobangsaan Tmn Sri Andalas.

    Jokiden

    ReplyDelete