GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Friday, January 18, 2013

Assalam,


UNTUK MAKLUMAN
 KAWAN2 SMBK69/74 ATAS URUSAN REUNION SMBK KALI KE 3 
[ADA 26 JANUARI 2013 DI HOTEL STAR REGENCY 
CAMERON HIGHLAND
______________________________________________________________________________________

Adapun AJK Reunion SMBK69/74 telah bermesyuarat pada jam 9.00mlm di Stadium Paroi, Seremban.

Perbincangan pada malam tersebut, adalah berhubung dengan penyelarasan acara2 "MALAM SETIA ERAT BERSAMA SMBK 69/74" pada 26 Januari 2013. Dimana urusan pengurus persembahan bersiap sedia untuk membuat slide, editing gambar2 dan video clip/kamera yg telah di buat baru2 ini keatas kawan2 yg tak dapat hadir nanti.

Penekanan kepada Ketua rombongan Sdr Iskandar dibantu oleh Sdr Ismail semasa rombongan berada di R&R Sg Buluh dan memulakan perjalanan ke destinasi.  Sdr Ismail akan mengambil gambar dari R&R Sg Buloh dan disepanjang perjalanan ke destinasi.

Mesyuarat juga menyemak kehadiran para peserta dan jumlah kewangan yang telah diterima setakat ini. Urusan hamper2 dan cenderahati yang akan dibawa ke Cameron Highland, dan perkara2 yang berkaitan. Termasuklah urusan banner dan sticker yang diuruskan oleh Sdr Ismail sebelum berangkat pada hari tersebut.

Membincangkan juga urusan2 penginapan dan pencaturan bilik2 bagi setiap peserta di hotel nanti.

Membincang dan memilih menu untuk hidangan kita di Hotel pada malam kemuncak 26 Januari 2013 itu.

Menguruskan bahan prop yang akan digunakan semasa persembahan malam tersebut.

Mesyuarat juga masih tidak menerima apa2 dari peserta2 yang akan mengambil bahagian pd malam itu.  Semuga pihak peserta yang berminat dan berhajat dapat memberitahu AJK atas perkara tersebut.

Keputusan untuk menari Poco-poco dan senamrobik pada pagi 27 Januari 2013 telah dipersetujui oleh Pengerusi, aktiviti ini akan diterajui oleh Pn Mariani Duaji dan Pn Rubiah Ahmad.

Keputusan mesyuarat, semuga para peserta yang ingin menari Poco-poco dan senamrobik, sila bawa pakaian yang sesuai pada hari tersebut.  Tarian dan senamrobik ini terbuka kepada semua ahli perempuan dan lelaki.

Semua hadiah2 seperti hamper, cenderahari dll. akan diuruskan oleh AJK nanti untuk dibawa kesana.

Perkara-perkara yang berkaitan akan kami sambung lagi pada perjumpaan terakhir kami atas urusan ini di SK Ampangan pada 19 Januari 2013 jam 9.00pagi.  Pihak AJK akan menyelaraskan semua urusan2 persembahan disini.

Kepada sesiapa yang berkelapangan boleh datang untuk bersama-sama kami, sama2 membantu apa2 saja yang boleh sekurang2nya memberikan idea2 yang boleh memperbaiki lg dari sedia ada.


Sekian, buat renungkan dan makluman kawan2 setakat ini.


SSAK.

10 comments:

  1. Untuk makluman kawan2 semua pada pagi 27hb (ahad) akan dimulakan dengan senam robik yang diterajui oleh Pn Ruby Ahmad sebagai instructor dan diakhiri dengan tarian poco2..poco2 versi basic yang mudah diikuti..harap maklum..MD

    ReplyDelete
  2. Ni ese nak bagi tau aa.. jangan ado yang bongih plak..

    Pada reunion kita yang pertama di Ilham Resort, ese dapek sepasang baju baru, makno ea seluar baru dan baju baru.

    Pada reunion kali kedua di Glory Beach Resort pulak ese dapek yo sopasang baju baru soluar solai dan baju solai.

    Nia reunion kali ketigo aa di Star Regency Resort ese dapek solai soluar baghu dan duo olai baju baghu... aiyo.. MD jangan jeles plak aa..

    Sokali pikir macam budak-budak plak ese ni, macam nak aghi ghayo, sibuk ngan baju baghu.. kih..kih..kih..

    Apopun ese macam biaso always terujo nak botomu ngan kawan2. memanglah ese solalu jumpo kawan-kawan terutamo ea yang ado di sekitar Somban, namun tak samo doh kok bojumpo dalam majlis reunion ni.

    Toghimo kasih kepada rakan baru yang bakal muncul seperti Halim Gumpal bersama 5 orang keluarga, Zaharin Zainal dengan 7 orang keluarga, Noraini Talib ngan anak menantu. Rosnani Talib tak jadi datang, so ese tak jadi ghobahlah.

    Toghimo kasih saya kepada Hawa kerana menjadi orang pertama menjelaskan bayaran, betapa dia sepenuh hati untuk bersama kita.

    Thanks alot kepada Bang MCC, Rashid and Yusri kerana bersusah payah menyediakan video dan slide.

    Terima kasih LAR dan SSAK yang sentiasa runsing sampai turun 3.8kg kerana sering memikirkan majlis kita ini. Mereka merupakan tenaga utama.

    Kepada semua yang berkorban apa sahaja, saya dahului dengan penghargaan yang tinggi. Esok ese akan tulih laie. Tanpa kalian siapalah kami.

    Capo-capo yang bolun ado baju baghu dan soluar baghu.. silo dapekkan, maso masih ado beberapa hari lagi.

    Jokiden.

    ReplyDelete
  3. Jokiden asik dapek baju baru yo tiap kali reunion..oghang2 lain ni termasuk ese ni nampak baju lamo yo...apokato Jokiden presentkan sopasang soghang baju baghu...(kihkihkih)..baghu boto sumo pakai baju baghu, ala ala ghayo gitu...tk ghugi do Jokiden, untung ado...untung dapek banyak pahalo..yolah maso mudo kito bolumbo lumbo nk lunggukkan ghoto..dh tuo2 ni kito bolumbo2 nk lunggukkan pahalo..kehkehkeh..mudah2an Jokiden berjaya didunio and akhirat..tk gitu LAR..Aghi Komih lopeh ese pun ado ngikut LAR n SSAK poi rumah Iyeh..LAR merakam and Shara menemuramah kengkawan kito yg tk dapat hadir di reunion 3 nanti..insyaalah sesamo kito tengok vedeo shoot beliau2 yang tk dapek hadir tu nanti..dongar cito pihak pengurusan nk bebughak ngan kawan kito Mona Kiah yang berada di Turki skarang ni secara skype..waa hebat boto reunion kito kali ni...tk soba ghaso ee nk jumpo kengkawan..MD

    ReplyDelete
  4. Molampau boto cadangan kakcik ni.. Nasib baiklah kito bosodagho.. Kok dio cadangkan bolanjo buah sopang goren soghang duo biji munasabahlah sikit..

    ReplyDelete
  5. se toghingat lak kek udin sopang..hihi

    ReplyDelete
  6. Sok ado tu jangan ghisau, sodulang ponuh sok dio bawak..

    ReplyDelete
  7. Hari ini Datin Normah datang meeting dan kito dapek banyak hamper.. Insya Allah cukup satu soghang sok.. TQVM Datin..Nak mawak ko sanun plak susah aaa... huhuhuaaawaaa!!!

    ReplyDelete
  8. Assalam,

    Panjang lebar Jokiden menulih kek ateh.....sobaa yolah, copek bolatih nyanyi sok tolupo lirik ee lak....kwn2 sumo nak nongar n nengok....selamo ni Jokiden bockp yo..kali ni dio kono sonyap tapi menyanyi......ewaaah

    SSAK

    ReplyDelete
  9. Ese dah dapek partner untuk nyanyi mlm tu sok.... sei dah tipon dio.. dah sotuju.. lagu dah pilih... hahaha... agak2 capo dio???

    ReplyDelete
  10. Yang dah tunjuk bakat nyanyi.. Zali, Tahir, Tok Lombago(Nyanyi dan Imam), Hawo, Tipah SSAK, Rashid, Salim, Rashidi,Md Shah, CTN,

    Kali ni siaplah capo yg bolun kuar kodopan tu.. hahaha..

    ReplyDelete