GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Monday, April 25, 2011

Majlis Penyatuan Dua Hati

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Kami, Rubiah Yusof dan Rosli Kamudin dengan sukacitanya ingin menjemput warga SMBK ke majlis penyatuan dua hati antara puteri kami yang dikasihi, Nor Ayuni Binti Rosli bersama putera pilihan beliau Muhammad Fairuz Bin Ramli pada hari dan waktu berikut:

Tarikh : 15 Mei 2011 bersamaan 11 Jamadilakhir 1432 Hijrah
Masa : 12.00 pm - 4.00 pm
Ketibaan Pengantin : 1.00 pm
Tempat : Dewan Seroja, Kem Kementah, Jalan Padang Tembak, 50643 KL

Disini kami sertakan peta lokasi.

*Click to enlarge*

*Click to enlarge*

*Click to enlarge*

*Click to enlarge*
Diharap dengan kehadiran kalian, dapat memeriahkan lagi majlis penuh kesyukuran ini. Kepada warga SMBK yang mahu hadir, sila RSVP di ruangan komen di bawah. Terima kasih.

15 comments:

  1. Salam Rubi/Rosli,

    Insyaallah saya hadir ngan isteri

    Jokiden

    ReplyDelete
  2. dah nak monantu yo... kan kito nak bobesan, tak jadik ko? tolambek kit, yolah tekau e weh.. dah takdo joki. hehehe.

    ReplyDelete
  3. As-Salam,

    InsyaAllah, saya juga hadir ngan suami n anak.

    SSAK

    ReplyDelete
  4. Tahniah Ruby.Insyaallah saya akan datang dengan Yusmah.AJA

    ReplyDelete
  5. Insyaallah saya dan isteri akan hadir. Ese memang goma makan kenduri ni.
    Ismail@chang capit

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah, saya sudah merancang untuk hadir. Jumlah yang akan datang tak dapat dipastikan lagi. Sedang menunggu maid dengan garderner dari Indon. Kalau mereka datang on time, seluruh keluarga akan hadir. Kalau tidak, saya akan hadir bersendirian. Keadaan tidak mengizinkan rumah ditinggalkan tanpa jagaan. Doakan. Shidi...

    ReplyDelete
  7. Kalau ditakdirkan ese plak buat kenduri untuk ese kengkawan datang tak? Rashid dah setuju nak sponsor Karaoke set. Tunggu komen Mariani 2G, Tipah Goman dan Siti Sara.
    MCC

    ReplyDelete
  8. Kalau bang CC buek kondughi untuk dio ese yg potamo akan hadir, tak kigholah Tipah, Limah n Mariani maghah ko tidak, se totap hadir.. kih2..kih2..

    Jokiden

    ReplyDelete
  9. jokiden...sei yg tau e mcc tu.. dio syg mokamek kek wife (bkn takut) klu bobughak ngan sei asik puji org ghumah e yo.. nampak e mmg tak adolah niat e nak caghi lain doh. sei cayo bona kek dio tu cumo dio yo yg tak cayo kek dighi dio. ..hehehe.

    ReplyDelete
  10. As-Salam,
    Bang MCC, jgn ghisau ese akan dtg klu dijemput, tapi maaf hari tu bang CC jemput kenduri esei tak dpt hadir kerano ado perkara yg tak dapek dielakkan..insyaAllah akan dtg ni kenduri esei akan dtg sekiranya tak ada halangan....pendapat sei kwn2 yg lain camtu tu yo...mereka akan dtg...jgn meghajuk bang yo......

    ReplyDelete
  11. Ruby...insyaAllah I akan hadir with hubby.
    Bang Mail..se dtg...kan Bang Mail buek kondughi tahlilkan?

    ReplyDelete
  12. Pada rakan-rakan yang akan datang ke kenduri Rubiah cuba programkan kesampaian pada jam lebih kurang 1.00 tengah hari. Dapek kito kumpul ghamai-ghamai sikit.

    Jokiden

    ReplyDelete
  13. InsyaAllah Ruby, I akan dtg ngan hubby...

    ReplyDelete
  14. Rubi...saya tengah berkirakira nak pergi kemajlis Rubi ke majlis perkahwinan anak kepada adik sepupu saya di Bdr Baru Serting. Sepupu agak rapat juga, masa sama2 diKL dulu kerumah dialah saya bertandang setiap hujung minggu, begitu juga sebaliknya, anak2 dia dh macam anak2 saya. Kalau dekat sudah pasti saya akan pergi kedua2 majlis ini, tapi nampaknya sorang di NS, sorang lagi diKL...jauh tu, kalau dh pergi majlis di NS, nak pegi KL plak tentu majlisnya dh langsung, nampakya saya terpaksa memilih satu saja, kalau ikutkan rasa ralat juga tk dapat join sama dimjlis Rubi ni...kalau pegi tentu jumpa kengkawan yang dirindu, tentu enjoy habis dengan gurau senda kengkawan...tentu ada gambar2 kita semua dimajlis tu dalam FB...how I miss you all....apo bulih buat..tk do joki kali ii..ishk.. ishk..ishk..sob...sob..MD

    ReplyDelete