GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Saturday, February 26, 2011

SALAM DARI PERTH...........

Assalamualaikum.........

Sebelum meneruskan coretan saya disini, saya mohon maaf kwn2 kerna saya amatlah sibuk dgn urusan.....kali ini baru saya ada peluang untuk memberi khabar berita......

Cuaca disini tersgt panas (summer) tapi berada dlm sihat, harap kwn2 sihat semuanya, kerana terlalu panas diluar saya hampir2 duduk dlm rumah sahaja kerana takut cuaca akan membuatkan saya tidak sihat.  

Disini mcm di M'sia juga, suasana mcm di kampong di m'sia, hanya perbezaan nya disini mempunyai 4 musim, disini (summer, authum, winter, spring). Tapi Perth city tidak ada salji jika di musim winter. Panasnya adalah panas kering tak berpeluh tidak mcm di msia kita panas berpeluh.


Tentang perbezaan duit, masyAllah, beza 3 kali ganda........apa2 pun kena pandai2lah.......


Shopping sekarang musim summer sale, merata2 sale........


Nak berjalan2 , saya rasa tak sesuai sgt, terlalu panas.....nnt domam. kena minum air bnyk.


Disini saya minta maaf pd Sdr. Sarep, dia menghubungi saya tempoh hari tapi saya call dia balik tak dpt, tak tau apa masalahnnya, kerana sampai disini saya terpaksa dptkan no. aussie utk jimat cost panggilan.....(duit sikit yo)....SORRY BANG!!!!!!!! kita jumpo kek kg nnt.

Saya juga menerima sms dr sesorang bertanya khabar semasa disini, maaf saya tak dpt membalasnya.


Sdr LAR, saya sihat jgn risau bila kita jumpa nnt kita sembang dan cite smpai u faham...alright.
PAH tkasih keprihatinan mu terhadap saya.....saya akan blk msia kerana appoinment hosp abg pd minggu yg akan dtg ni.


Kpd kwn2 yg lain, semuga kita dpt berjumpa lg di masa2 akan dtg dan terdekat.....


Assalamualaikum...............



 

8 comments:

  1. Kito oghang totunggu-tunggu yo koba boghito daghi perth tu..,Ooo paneh macam kek pilah lah tu koghing..Harap sihat sentiasa setiousaho...Duit Autralia mmg dah bosa mcm duit England yo.. aghi tu baghu nak jawab call...dah putus..huhuhuuuuuwwaaaaaaaaa!!!!!!!!no tel ea..ooomang panjang bona 15 digit..balik sok kono teh tarik yo...MSA

    ReplyDelete
  2. W'salam! take care d nogori oghang, bukan apo ..kito sayang sotiousoho yg soghang ni..banyak amek jaso e dlm mempertemukan kito somuo somulo. Wanna hear u n family back in M'sia safe n sound. Oops...jgn tak tau..do nak cakap.balik sok kono teh tarik n AYAM KAMPUNG. Boto tak den kobakan..pusing2 poi ko ayam kg yo deh..keh..keh.

    ReplyDelete
  3. Sorry..td tu nak taip..Oops..jgn tak tausobona e Sharep nak cakap...balik sok kono..........

    ReplyDelete
  4. Tipah ni bolun kono ngan teh tarik dan ayam kampung goreng cocah sambal bolacan cili api...huhu yurlp!!!!!yurp!!!!.. sodap ea..Dah kono sokali sok kok mintak poskan ko Batu Pahat...MSA

    ReplyDelete
  5. Haa tu lah ari tu heboh ngato an asik nk promote mas cotek yo..ni dio pulak yang tk abih2 nyobut ayamkampong goreng n teh tarik dio..kok yo pun anta2 lah kek sini sikit...an ndak yo ngaso ayam kampong goreng kaau tu rep...LAR lak bulihlah promotekan masak asam podeh kau tu..anta kek an ni ha..biar an ghaso dulu..lopeh tu bulihlah an comment..tontunyo sodap tu..an dh teghaso2 dah sodap asam podeh ikan parang ko ikan pari ko...yummy...meleleh air lior an..sok bulihlah kito buek rumbungan poi restoren LAR lak..

    Budak Bee (kang kok kono songek)tu dah balik lum..lamo tk dongar dio monyongek dh..kateh dio nk balik ari ahad..

    ReplyDelete
  6. Semoga shara sihat2 d sana...boto kato U tu...kesihatan kono jago...dah tuo2 ni bilo sakit, lambek nak kobah.....batuk ese ni haghi tu dah baik tp hari ni dah mulo gata2 tokak plak balik...

    Ese ucapkan selamat kembali ke Malaysia dan jumpa lg....

    ReplyDelete
  7. Ruby balik dah...sibuk dio call saya mintak masukan gambar dio dlm blog..ese ngantuk aa dah kul 3 pg, baghu sampai daghi Molako... poie makan asam podeh ikan pari kek restoren apple one sobolah Mereddian Hotel tu. Sodap!!!!!!!!! mmg ese solalu poie kono asam podeh kek situ..tak yah poie Batu Pahat doh..Wp ngantuk kawan punyo pasal buek yolah aa, sok dio bgn pagi bukak blog tengok gambar ea dah ado...MSA

    ReplyDelete