GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Saturday, January 22, 2011

Assalamualaikum,

Semoga semua kekawan bergumbira semasa Malam Gala SMBKNS..saya masih berada di Kudat..memang mahu datang, tapi tarikh perbicaraan di court telah ditontukan oleh hakim Borneo..semalam Jumaat verify teak plantations bagi pehak kaum peladang yang dirian mereka diambil kerajaan untuk dibuat pembangunan..ese ni tahu skit-skit dimohon oleh Kerajaan negeri untuk verify value dan pampasan yang perlu dibayar...besok Ahad baru balik...semuga berjumpo dilain kesempatan..dr a zuhaidi yahya...kg juasseh.

7 comments:

  1. Hensem lai kawan sei sorang ni lai.Cumo tuan aji ni bilo sei tengok pakai tie dalam utan toba...ghisau pulak lah sei...bagaimanapun nak maklum kek bang aji Malam Gala SMBK yang berlangsung malam tadi "is a success".Mana tidaknya Majlis tamat jam 1.45 pagi tapi kawan2 kita masih lekat di meja masing2 mendengar berita perkembangan kawan2.

    ReplyDelete
  2. Itu dalam utan toba alps, oklah tu, ado oghang tu pakai tie dlm pane gaego kat stadium MSA

    ReplyDelete
  3. ado org tu masa solat pakai tai. tuan guru kata tak sah. tul ke?

    ReplyDelete
  4. Dr Zuhaidi, memang terasa sayang ketiadaan U malm itu. Satu malam yang akanm menjadi penuhan kenangan dan keindahan. Tapi program ini akan di teruskan dan pastinya kita akan jumpa pada ketika yang lain. Salam Dr. Rashidi (anak penghulu Joseh)

    ReplyDelete
  5. Toklombago, boto tu, solat pakai tie dan pakai spender mmg tak sah..kono pakai pakaian yg monutup aurat baghu sah. Tuan Dr Zuhaidi, mungkin next reunion akan berlangsung di Resort FFRIM tempat you. Ahmad Firdaus n you jadi tuan rumah. Insyaallah.

    ReplyDelete
  6. Haa Kandar.Sei cubo bayangkan orang solat pakai tie yo.Tak payah Tok guru sei pun boleh bagitau tak sah.Bukan tak menutup aurat saja tp menampakkan urat tu golo dek eh..

    ReplyDelete
  7. Salam..rasanya tak cukup sekadar 2 patah perkataan TERIMA KASIH buat kawan2 yang mencetuskan,menguruskan dan mengusahakan pertemuan pd 22 Jan ini terjadi, biarlah pujian sanjungan untuk semua saya simpan dlm hati jiwa dan raga kekal abadi dlm ingatan selagi hayat d kandung badan, Allah jualah yg akan membalas segala usaha kawan2 yg murni ini, besar ganjarannya kerana merapatkan semula silaturrahim yg sudah lama terenggang.kita kembali semula ke kehidupan , rutin dan komitmen kita dgn kerjaya dan keluarga tercinta, TETAPI menambah satu lg episod baru dlm kehidupan kita iatu KAWAN BARU TAPI LAMA ATAU KAWAN LAMA TAPI BARU, MANA SATU? kawan lama membuatkan kita mengimbau masa muda yg penuh ceria, gembira, seronok d belai mak dan ayah,kakak dan abg serta d jaga guru, tiada terfikir akan tanggungjawab. tepi dlm meniti usia emas ini jiwa cepat tersentuh, air mata senang mengalir, perasaan mudah hiba. terima kasih semua kerana reunion kita membuatkan sy ceria dan gembira dan berbangga dn kawan2 yg berjaya.semoga kita bersama2 anggota keluarga akan menjadi lebih mesra dan rapat.sayang semua. T.kasih.

    ReplyDelete