GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Saturday, January 15, 2011

Reunion.

Salam, Tahniah diatas usaha tuan menganjurkan majlis ini saya ingin mencadangkan supaya diadakan sedikit acara riadah contohnya sukaneka, senam robik dan pertandingan sukan. Ini boleh merapatkan silatulrahim  diantara keluarga kita dengan keluarga rakan-rakan daripada duduk berborak ( mungkin mengumpat ) Kita boleh bercerita tapi suami / isteri dan anak-anak nak buat apo? Terlopong je. Kita ada orang kuat MSN dan cikgu-cikgu yang mahir dalam upacara jadi tak ada masalah kot. Kita mahukan majlis ini jadi kenangan manis dan masing-masing Look Forward for the next gathering bukan yang First dan Terakhir.

4 comments:

  1. Terima kasih atas cadangan tuan, akan diusahakan acara sukaneka ini mengikut kesesuaian..Selamat bertemu kembali.Ado ko yang tak kono kawan kito dlm gambar tu..Siti Shara dan Wahab pastinyo kona. MSA

    ReplyDelete
  2. Mulo2 nengok gambar tu , teleng kopalo ese dibuek ea. sakit tongkuk...Pueh yor nak noko sapo dio .Bukan main hensom laie otai Tengkek ni rupo ea . Sobonar ea bokeh Kepten TUDM tu ajak kawan2 main badminton, ado ko sesiapo yang borani menyahut cabaran beliau.Bos MSN ambik tindakan peralatan , tompek, dan hadiah kpd pomonang.

    ReplyDelete
  3. esei kona sgt, umah sesobelah yo kek kg....apo cite dio skang ni....memang lamo tak jumpo, harap2 jumpo kek PD, hai dio poie takagak ee?

    ReplyDelete
  4. wahab, maso mudo2 dulu sei ponah main badminton, maso tu sei dapek naib johan...sbb yg main 2 org sajo. kekadang dapek johan sbb pihak lawan boghi monang pocumo...hebat tak. tp skrg sei juara monyumpit dgn kelajuan 50jam km. hehe.maghi kito lwn monyumpit.

    ReplyDelete