GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Monday, January 3, 2011

MARIANI DUAJI

Saya paparkan gambar terkini Mariani..Dia pun dah bersetuju untuk hadir pada 22 Januari ni di PD
 


Semalam saya ke Kelana Jaya, ingatkan nak kono teh tarik dengan Tok Sidang, tapi dia pulak on the way nak balik ke Guntur..Siapa yang tak tau mana guntur dan apa istimewanya, tanya Nordin Gemok. Dulu dia gemok, sekarang kalau you all jumpa Nordin kompem tak kenal..Oooo dio sekarang matured sungguh..dah ado menantu tu.

Saya cuma dapat lambai tangan yo dengan Iskandar maso kami berselisih di Highway Lekas. Dia nak ke Guntur, saya nak ke Kelana Jaya.

"Jangan main-main Kandar, org dah bagi kepercayaan pado kito ni...sok tak jadi reunion ni.." saya mengingatkan sambil memberi amaran keras pada dio.

"Usah bimbang, sehari duo ni den ngan Jalil akan turun ke Seremban dan kito terus tengok tompek PD tu" Ooomang konpiden boto kandar ni.

Ok saya sempat ke sana malam kemarin, cumo terlupa bawa kamera. Jadi saya guna hp yag tak canggih ni amik gambar...lainlah kalau hp Jalil dio boleh zoom in n out.

Pada waktu malam di situ sungguh cantik, memang rugi siapa yang tak turut bermalam. lampunya banyak berwarna warni, suasana tenang kecuali deruan ombak laut dan kesunyian malam diganggu oleh pekikan suara penyanyi pro yang asyik berkaroeke.



Saya berjaya mendapatkan 42 buah bilik. Saya dah ambil 3 untuk family saya, sebab isteri-isteri dan anak-anak semua nak ikut. Tinggal lagi 39 untuk jadi rebutan. Siapa dulu dia dapat.

Tapi jika tak dapat bilik di situ, you all boleh tinggal di kondo Blue Laggon sobolah Ilham. Cantik yo cumo tak adolah bukak pintu terus terjun kolam doh..kono jalanlah sikit. Di Ilham dari semua sudut boleh 'mengintai orang mandi' tak yah susah2 huhuhu ishkkk!!!

Saya ada duo cadangan:

Pertama, kalau setuju saya nak jemput Tuan Hj Md Zain Rais dan isteri, Guru Besar kito dulu  sebagai tetamu khas kita pada malam tersebut. Untung2 dio setuju.

Kedua kalau boleh pada hari berkenaan semuanya berkumpul di RnR Highway PD...kito konvoi beramai2 ke PD. Saya sediakan pelekat kereta hehehe..

Lagi satu sesiapa yang buat posting di blog ini tolong tulis namo di akhir posting, kalau tidak semua posting oleh SMBK, tak tau siapa buek. Kalau komen ok, no problem.

Saya juga selaku Pengerusi, Penyelaras, Bendahari, Setiusaha perlukan nama serta ahli keluarga yang turut serta sebab kita perlu jumlah sebenar.

Jokiden. (MSA)

2 comments:

  1. Ini komen dari Siti Shara

    Siti Shara A Kadir bang sarep: kito buleh dah tetapkan (confirm) tempat, time, agenda n program, accomodation, makan n lain2, tak kirelah brapa yg participate mengikut yg dah ada dlm list kita, so boleh dah kita bg kata putus . maso brjln bang, takut masing2 ni sibuk.......

    Jokiden

    ReplyDelete
  2. Sharif:Tentang makan tu ok u booklah terus bagaimanapun bilik2 tu apo kato masing2 buek individual booking.Jadi tak payahlah u kena uruskan room n kena bayar deposit sekali.Wt say u.Nampak agak slow sikit namo2 yang nak join ni adakan semua dah tau wujudnya blog ni.Jd kalau semua boleh communicate dalam blog lagilah sonang kan..Rashidi n u memang sonang sobab banyak maso.Yang lain2 macamano pulak.Sharif hari ni ramai boto sedaro yang telepon sobab gambar den kuar paper...den bagitau itu bukan sei doh tapi pelakon baru...Ha haaa kau kato pulak kok Tahir marah..tak marah dio sobab sesekali jumpo lg pun orang hensem cumo berkawan dgn yang sewaktu dengannya saje...jd maksudnya kito samolah tu.

    ReplyDelete