GAMBAR EDISI TERBARU

GAMBAR EDISI TERBARU
Kekal bersama...selamanya.

Tuesday, January 4, 2011

GAMBAR TAHIR


Salam Rakan-rakan,

Hari ini saya sempat berbual dengan Tahir, Siti Shara, Jalil, Iskandar, Alias dan Rashidi Hassan, Tahir komplen gambar dio tak ado dalam blog kito. Sebenarnya mana-mana yang ada fb dapatlah saya ambil gambar mereka, mana yang tak ada macam Tahir, tak dapek nolong ea doh.

Macam Rashidi, agaknya kalau tak bertemu dengan saya tempoh hari mungkin belum ada lagi fb. Nasib baiklah saya bagi tau dia fb boleh mencantumkan kita semula..malam tu jugak dia bukak akaun fb dia. hari ni dia paling aktif ber fb..hehehe..

Sokolah pandai, bijak, kojo bosa, fb pun tak ado..ni geram sikit dgn Tahir ni..ada ke patut semalam dia hantar sms pada saya begini "Astaufirallah...!!!! hidup kau laie jang..."  Ok saya usaha cari ganbar Tahir..dapat dah, harap dia tak komplen lagi..masa berbual tadi suara dio ngancam jugak macam Zali.hehehe.

Lagi satu Tahir komplen tentang gambar Tok Sidang tu..dio kato sughuh Tok Sidang tu amik gambar mandang kodopan...jangan nak senget-senget..

Saya cuba membayangkan suasana riuh rendah kita apabila semuanya sudah bertemu kelak...macam-macam hal yang nak diborakan, nak dikomen, nak digolakan dan nak diceritakan..APA KATA SETIAP KITA BUAT PROFIL SENDIRI DAN KELUARGA DALAM BLOG INI. Biar rakan-rakan baca....

Petang ni Jalil tidak ikut saya ke PD adalak last minute program dgn Datuk dia dinner dengan Datuk Misbun. Tak pe saya ke sana dengan Iskandar, Siti Shara dan Ismail Md Isa. Mak oiii, Siti Shara bukan main lagi bersemangat nak poie. Itu dia belum tengok lagi Ilham Resort tu..silap kang tak ondak balik plak dio.

Siti ni comeh sikit..takut sok last minit ramai yang tak jadi nak poiie!!!!!! jangan risau..majlis kita ni jadi dan akan gemilang sok. Mungkin sikit hari lagi saya akan siarkan di sini berapa kos bilik sebenar, berapa kos makanan, berapa kos breakfast, dll.

Dio jugak tanyo pasal karoeke...kalau kita sanggup bayar...apapun kita boleh dapat di situ. Pokok pangkalnya duit bah...Tapi Rashidi dah janji nak nyanyi dengan anaknya dalam persembahan istimewa..Kita memang akan adakan cabutan bertuah...ucapan-ucapan, dan jangan lupo BAWAK HAMPER satu sorang...huhuhu....kita tukar2 hampeer sok.. 

2 comments:

  1. Bang sarep bukan comeh, tapi kito ni nak buek kenduri, biar boto2, takut kenduri takdo org dtg. tentulah klu kenduri mesti pikir, mkn minum ee, ni kan pulak kono pikir tempek tido ee, jgn memain...hehehe, kito nak memudahkan utk kwn2 kito yo, terutama yg jauh mcm zali, wahab, tipah, ct normah dah tontu dieorg perlukan kemudahan tersebut, jd kita ni ibarat tuan umah lah yo.....

    ReplyDelete
  2. Tabiklah U shara....bersemangat boto...keep it up...
    sharif, nampak gayo ey, nak kono dongar duo oghang punyo sogholah ni...mang ai...

    tak dapek nak bayangkan macam mano huru-haranya esok ni....

    ReplyDelete